#22 ŠVIETIMO ARCHITEKTŪRA: BENDRUOMENĖS IR INOVACIJOS

Mokykla kaip socialinė infrastruktūra

Kuo pokalbis įkvepiantis?

Pradinės mokyklos tampa ypatingomis vietomis bendruomenės gyvenime, todėl švietimo erdvėse kuriamos inovacijos turėtų būti pasirengusios užtikrinti nuolat besikeičiančius visuomenės poreikius. Šioje paskaitoje atskleidžiamas mokyklos kaip bendruomenės sodo, istorinės vietovės, įvairių kartų sambūvio ir prieglobsčio nuo katastrofų potencialas.

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.

Pokalbis vyks gruodžio 6 d. Nacionalinėje Dailės Galerijoje (NDG), Konstitucijos pr. 22, Vilniuje.

Pradžia 20:00. Renginys nemokamas, pokalbis vyks anglų kalba.

06
gruodis
2017

Pašnekovas

Sun-Young Rieh

Kuo pašnekovas išskirtinis?

Sun-Young Rieh dėsto Seulo universitete, Korėjoje. Taip pat, šiuo metu ji yra kviestinė dėstytoja Delfto technikos universitete, Ji yra atestuota architektė Korėjoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. 2007 metais Sun-Young gavo JAV Fulbraito mokslininkų stipendiją tyrimams Havajų universitete. Jos mokslinius tyrimus apie mokyklas finansavo Nacionalinis Korėjos tyrimų fondas, straipsnį pakvietė publikuoti CELE (Efektyvios mokymosi aplinkos centras), oficialus OECD žurnalas (Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija).

Rekomenduoja skaityti

School Design

Henry Sanoff

Kodėl verta skaityti?

Ši knyga yra perkamiausia mokslininko knyga, kurioje daugiausiai kalbama apie mokyklų projektavmą. Skaitant šią knygą skaitytojas gali atrasti, kaip mokymosi aplinka gali padėti siekti mokymosi tikslų. Knygoje išskirtinis dėmesys skiriamas moksleivių, mokytojų, tėvų, mokyklos administracijos bei architekto dalyvavimui mokyklos projektavimo procese.