#15 ŠVIETIMO ARCHITEKTŪRA

Išmok - judėk - žaisk aikštelėje. Kairo pradinių mokyklų atvejis

Kuo pokalbis įkvepiantis?

Paskaitoje bus aptariamas projektas, kurio pagrindinis dėmesys sutelktas į žmogų ir jo poreikius. Projektuotojas identifikavęs vartotojo norus nebūtinai siekia parengti projektą, bet greičiau teikti siūlymus, idėjas ir strategijas. „Išmok – judėk – žaisk aikštelėje“ programa numato pagerinti valstybinių Kairo pradinių mokyklų  kiemelių aplinką. Tikslo siekiama taikant aktyviąją metodologiją, įtraukiant vaikus, mokytojus į kūrybinį procesą tiesiog iki paties projekto įgyvendinimo. Programoje tiesiogiai dalyvaujantys architektūros ir edukologijos studentai suvokia draugiško ir įkvepiančio mokyklos kiemo  ugdomąją galią, kur vaikai mokosi judėdami ir žaisdami.

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.

Pokalbis vyks 2015 m. rugsėjo 10 dieną, ketvirtadienį, Nacionalinėje Dailės Galerijoje (NDG), Konstitucijos pr. 22, Vilniuje. Pradžia 20:00. Renginys nemokamas, pokalbis vyks anglų kalba.

10
rugsėjis
2015

Pašnekovas

Barbara Pampe

Kuo pašnekovas išskirtinis?

Architektė, analizuojanti mokyklų architektūros problemas. Pastaraisiais metais dėsto architektūros studen-tams Vokietijos universitete Kaire, dirba Montag jaunimo ir visuomenės centre (Bona), kuruoja edukacinės architektūros programas. Yra kelių publikacijų autorė ir bendraautorė, yra viena iš baladilab įkūrėjų (http://baladilab.com).

Rekomenduoja skaityti

Learn-Move-Play-Ground: How to Improve Playgrounds Through Participation

Vittoria Capresi, Barbara Pampe (eds.)

Kodėl verta skaityti?

Ši knyga detaliai iliustruoja patį pirmąjį „Išmok – judėk – žaisk aikštelėje“ programos projektavimo ir įgyvendinimo procesą. Šio leidinio tikslas yra pasiūlyti idėjas ir galimų sprendimų užuominas, kurios ilgainiui gali būti išvystytos tolesniuose architektūriniuose projektuose.